IT-løsninger til erhverv
Vi yder også hjælp til erhvervskunder – enten i virksomhedens lokaler eller via fjernsupport.
Du kan med stor fordel outsource din IT-afdeling til os. Med en service-aftale hos os kan din virksomhed opnå en stor teknisk og økonomisk frihed.
Når du har problemer med dit it-udstyr eller har brug for hjælp til dagligdagens it-udfordringer er vi klar, både on-site, på vores værksted og på telefonen. Du har dermed også mulighed for selv at indlevere dit IT-udstyr til service.
Vi forstår at it-problemer kan betyde store økonomiske tab og derfor er vi meget fokuseret på at kunne tilbyde xpres service til de kunder der har et akut behov for hjælp. Xpres service betyder, at vi indenfor 3 timer efter vi har modtaget dit opkald, kan komme ud til din adresse.
Der er stor forskel på forskellige virksomheders behov for support. Nogle har behov for regelmæssig besøg af en tekniker der gennemgår/vedligeholder systemerne, mens andre fint kan nøjes med telefon- og fjern-support.
Nogle af de mest hyppige opgaver vi foretager er:
- Klargøring og opsætning af ny computer, printer, telefon eller tablet
- Oprettelse af nye brugere samt vedligeholdelse af disse.
- Månedligt eller ugentligt servicebesøg, med gennemgang af logfiler, diskforbrug, fejlmeldinger, sikkerheds-status OSV…
- Opdatering af operativsystem og opgradering af software(office, backup, mail osv…)
- Fjernsupport via fjernopkobling
- Telefonisk support
- Xpres problemløsning udenfor normal supporttid (bemærk tillæg)
Ved behov kan vi også afhente og levere udstyret hvis vi skal løse opgaven på vores it-værksted.
For mere info kan vi kontaktes pr. mail eller telefonisk.